regulamin- do 24-12-2014

Regulamin Sklepu MOTOCICLISTI.PL obowiązujący do 24/12/2014 włącznie

Informacje ogólne:

  • Sklep MOTOCICLISTI.PL zwany w dalszej części Sklepem prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

  • Sklep prowadzony i administrowany jest przez firmę:

MOTOCICLISTI.PL MARCIN MENDOWSKI

ul. Wałowa 39

43-100 Tychy

NIP: 646-236-66-26

REGON: 276594936

Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej w Urzędzie Miasta Tychy pod numerem 36864

  • Poprzez złożenie zamówienia w Sklepie dochodzi do zawarcia umowy kupna sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego

  • W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy przed złożeniem zamówienia.

  • Wszystkie logotypy oraz znaki towarowe producentów wykorzystane zostały przez Sprzedawcę jedynie w celach informacyjnych i stanowią one własność tych firm.

  • Dla prawidłowego korzystania ze sklepu internetowego MOTOCICLISTI.PL wymagane są: komputer z dostępem do internetu, przeglądarka internetowa oraz włączona obsługa JAVASCRIPT.

Ceny i Promocje:

  • WSZYSTKIE ceny podane na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

  • Podane ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

  • Koszty przesyłki na terenie POLSKI wynoszą:

PRZESYŁKA KURIERSKA: 20,00 zł

PRZESYŁKA KURIERSKA POBRANIOWA: 23,00 zł

PRZESYŁKA POCZTOWA PACZKA: 10,00 zł

  • Promocje mają charakter czasowy i indywidualny. O czasie i charakterze promocji decyduje Administrator Sklepu.

Realizacja zamówienia:

WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA SĄ ZAMÓWIENIAMI Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY

  • Każde zamówienie złożone w Sklepie jest potwierdzane drogą e-mailową lub telefonicznie.

  • Wszystkie dane osobowe zbierane są wyłącznie w celu prawidłowej realizacji zamówienia złożonego przez Klienta i prawidłowej dostawy zamówionych towarów.

  • Wszystkie dane podawane są przez Klienta dobrowolnie. Każdemu Klientowi przysługuje prawo dostępu do podanych treści danych osobowych oraz ich poprawienia lub usunięcia.

  • Wszystkie dane przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia i nie są udostępniane podmiotom trzecim.

  • Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji są pełne i prawdziwe dane. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające ze złego, niestarannego, nierzetelnego wypełnienia zamówienia przez Kupującego. Dane podawane podczas rejestracji bądź też wypełniania formularza zamówienia będą przetwarzane jedynie w celu realizacji zamówienia i nie będą udostępniane innym podmiotom. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji zamówienia.

Rodzaje i koszty przesyłek:

  • Opłata za wysyłkę zamówionego towaru uzależniona jest od wagi i rodzaju przesyłki i wyliczana jest automatycznie przed akceptacją zamówienia.

  • Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem DPD po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub za pobraniem.

  • Zamówienia realizowane są standardowo wyłącznie na terenie Polski. W przypadku zamówień z dostawą poza granicami Polski koszty wysyłki ustalane są indywidualnie.

Wysyłka paczek:

  • Paczki wysyłane są standardowo na terenie Polski. W przypadku zamówień z dostawą poza granicami Polski warunki wysyłki oraz jej koszty ustalane są indywidualnie.

  • W przypadku braku towaru na magazynie Klient zostanie poinformowany o związanym z tym możliwym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia.

  • Przy wysyłce za pobraniem towar wysyłany jest po potwierdzeniu adresu dostawy.

  • Przesyłki Pocztowe oraz przesyłki kurierskie DPD wysyłane są codziennie.

Odbiór osobisty:

  • Zapraszamy po odbiór osobisty zakupionych przedmiotów do naszego salonu Tychy; ul. Wałowa 39 od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 17:00.

Faktura/Paragon:

  • Na wszystkie sprzedawane przez nas produkty wystawiamy paragony fiskalne.

  • Na wyraźną prośbę kupującego wystawiamy faktury VAT.

Niezgodność towaru z umową:

  • Odpowiedzialność sprzedającego za towar konsumpcyjny niezgodny z umową dotyczy wyłącznie Konsumentów.

  • Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.

  • Naprawa lub wymiana towaru konsumpcyjnego niezgodnego z umową jest nieodpłatna.

  • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania kupującego wynikającego z niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową w terminie 14 dni od daty jego otrzymania. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone jako niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się że uznał je za uzasadnione.

  • Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w powyższych punktach, nie może żądać naprawy ani wymiany, albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.

Zwroty:

ZWROTY PRODUKTÓW NASTĘPUJĄ NA KOSZT KUPUJĄCEGO

  • Klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Oświadczenie o odstąpieniu należy złożyć na piśmie w terminie 14 dni od wydania kupionego towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  • O dacie złożenia oświadczenia decyduje data nadania.

  • Zwroty oraz oświadczenia należy kierować na adres:

MOTOCICLISTI.PL

ul. WAŁOWA 39

43-100 TYCHY

  • Klient powinien zwrócić towar stanie niezmienionym, umożliwiającym ponowną sprzedaż. W przypadku chęci zwrotu towaru, jego Użytkowanie przez Klienta może wynikać jedynie ze sposobu koniecznego do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

  • Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje tylko kupującym będącym konsumentami

  • Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.